wtorek, 26 czerwca 2012

Ciastka (placki?) piaskowe z bananami

Czytając gazetę, natrafiłam na przepis owych ciastek i ich "ładny wygląd" skusił mnie do ich zrobienia. Niestety nie wyszły mi tak urokliwie, aczkolwiek były całkiem niezłe, więc miłośnikom czekolady też  powinny posmakować ;)
 

2 nieduże banany
100g gorzkiej czekolady
3 dag cukru
2 żółtka
1białko 
3 dag masła

Czekoladę rozpuścić w dowolny sposób (najprościej w kąpieli wodnej). Dodać masło, wymieszać. Nadal mieszając dodać rozkłócone żółtka. Z białek ubić sztywną pianę, pod koniec ubijania wsypać cukier. Wmieszać pianę w masę czekoladową. Blachę wyłożyć papierem, posmarować masłem. Ciastka układać w odstępach, rozłożyć na nich plasterki bananów. Piec 15min w 200°C.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze mile widziane, każdy z nich działa na mnie motywująco ;)