środa, 4 września 2013

Makaron z sosem cytrynowym- najprostszy


Muszę przyznać, że nie jestem wytrawnym jadaczem makaronów.
Jadam je niezwykle rzadko w wersji innej niż najzwyklejszy dodatek do zup bądź z twarogiem, obowiązkowo w sezonie truskawkowym.
Podejrzewam, że wkrótce się to zmieni, kiedy będę zdana na własne kucharzenie, więc zaczęłam się już powoli wprawiać..;) 

Dziś prezentuje przepis najprostszy z najprostszych, szybki do zrobienia, smaczny i baaardzo orzeźwiający (wiem,wiem wstrzeliłam się w porę ;D).




Makaron z sosem cytrynowym
[źródło]


•  250g makaronu
•  1 cytryna
•  1\2 szkl  gęstej śmietany  (zastąpiłam jogurtem naturalnym)
•  25g masła
•  sól, pieprz


Wycisnąć sok z cytryny, podgrzać wraz z masłem,
solą i śmietaną ciągle mieszając. Doprawić sowicie pieprzem. Wymieszać z ugotowanym makaronem. Jeśli sos byłby zbyt gęsty dolać nieco wody z gotowania makaronu. Posypać ewentualnie dowolnym serem, ja użyłam pietruszki ;)





pees. miło, że brat pomyślał o młodszej siostrze i przywiózł jej trochę czeskich słodyczy ;>




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze mile widziane, każdy z nich działa na mnie motywująco ;)