czwartek, 16 maja 2013

Gofry arachidowe

 Lubię gofry pokryte górą masła orzechowego..koniecznie crunchy, koniecznie w parze z bananem..



No dobra, tą wersje już znamy :D A co powiecie na skrzętne ukrycie masła orzechowego w puszystych otchłaniach gofrowego wnętrza, koniecznie w towarzystwie duuuużej ilości chrupiących arachidów? :D 

Lubię tak słodko zaczynać dzień, zwłaszcza, że jest go z kim dzielić ;)


Gofry arachidowe
[przepis własny]

Na ok 6 dużych gofrów
  • szkl mąki
  • 3/4 szkl mleka
  • 1/2 łyżeczki proszku do piecz.
  • odrobina wody mineralnej
  • łyżka cukru
  • łyżeczka oleju
  • szczypta soli
  • jajko (ew. osobno białko i żółtko)
  • czubata łyżka masła orzechowego
  • orzechy ziemne (ja dałam 3 łyżki niesolonych)

Wszystkie składniki poza orzechami zmiksować, na końcu łyżką wmieszać orzechy (jeśli ubijamy osobno białko no to wiadomo jak postąpić;).
Wcinamy z ulubionymi dodatkami, ja ze swojej strony polecam ricotte z bananem <3


mój profesjonalizm fotograficzny mnie powala </3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze mile widziane, każdy z nich działa na mnie motywująco ;)