niedziela, 2 czerwca 2013

Waniliowy pudding z jagodami

Dopadł mnie ''pieczeniowy'' leń- totalnie nie chce mi się robić żadnego ciasta...Dlatego ostatnio wole szybkie i proste desery, ażeby poziom cukru niebezpiecznie nie spadał :D Poza tym wczoraj był Dzień Dziecka, więc nie wypadało nawet żeby jakoś go nie uczcić ;)



Waniliowy pudding z jagodami
[przepis własny]

Na 2-3 porcje

  • 2 szkl mleka + pół szkl
  • 2 łyżeczki budyniu waniliowego
  • 2 łyżki kaszy manny
  • łyżka cukru waniliowego (wedle preferencji)
  • 2 łyżeczki ekstraktu waniliowego
  • jagody/inne owoce

Dwie szklanki mleka wraz z cukrem zagotowujemy. W reszcie mleka rozrabiamy budyń i kaszę. Dolewamy do wrzącego płynu i ciągle mieszając chwilę gotujemy. Dodajemy ekstrakt. Do szklanek wykładamy owoce, na nie lekko przestudzoną masę i na wierzch znów owoce (bądź robimy to naprzemiennie). Wstawiamy na kilka godzin do lodówki.



No i wreszcie sie pojawiły! Nasze pierwsze polskie truskawki..omnomnom brakowało mi tego smaku <3
Dziś jadłam je po raz pierwszy od dawien dawna ;P 



Co roku pierwsze truskawki jem z jogurtem bądź śmietaną. Niestety zabrakło tego i tego, więc ochrzciłam je maślanką. I zdecydowanie polubiłam to połączenie <3





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze mile widziane, każdy z nich działa na mnie motywująco ;)