piątek, 19 lipca 2013

Naleśniki bananowe

Uwielbiam naleśniki.
Czy jest w ogóle ktoś kto ich nie lubi? Jeśli tak, to nie ufam takim osobom XD
Można je przygotować na tyyyyyyyyyyle różnych sposobów, że nie sposób żeby mi się znudziły ;) Na słodko, na wytrawnie, z mąki, z kaszy, z mlekiem i bez mleka, na wodzie, bez jajek i na samych żółtkach, cienkie i grube z bilionem opcji na farsz. Jak tu ich nie kochać? ;)
Dzisiaj serwuje Wam wersję bananową do której na pewno będę jeszcze wracać i wracać..



Bardzo bananowe, cudownie pachnące i mięciutkie, wręcz rozpływające się w ustach ;) 
Idealne z kremem czekoladowym, masą krówkową czy masłem orzechowym..;) 
No i oczywiście z bananami ;)




Naleśniki bananowe
[źródło]
 
Na ok 4 sztuki

  • 55 g mąki (ok. 4 łyżki + jeszcze odrobina)
  • 240 ml mleka (50ml zastąpiłam wodą mineralną)
  • jajko
  • średni banan
  • szczypta soli

 










Jajka, mąkę, mleko i sól zmiksować, odstawić na 30 minut. Dodać rozgniecionego bądź zblendowanego banana i chwilę pomiksować. Smażyć, wysmarować ulubionym kremem i  zajadać póki ciepłe ;)




Pssssst. Równie dobrze smakują odsmażane następnego dnia ;)

5 komentarzy:

  1. Przepis już czeka na realizację. Co jak co, ale do naleśników przekonywać mnie nie trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się! Nie można ufać ludziom, którzy nie lubią naleśników :D Ja je lubię! Bardzo! A taka bananowa wersja ... brzmi bajecznie ♥ Muszę zrobić, muszę, muszę!

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam! do tego jeszcze gęsty sos czekoladowy i bita śmietana...

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tymi dodatkami naleśniki są obłędne, zaraz się zaślinię! Już wiem co za mną od dawna chodziło :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Brak mi słow, aby to opisać, są po prosty urocze. Polecam !! http://nymuffin.blogspot.com/2013/11/bannana-pancakes-bananowe-nalesniki.html

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane, każdy z nich działa na mnie motywująco ;)