czwartek, 11 kwietnia 2013

Domowy ser z Milką a'la philadelphia


Ser Philadelphia z Milką. Znacie, jadacie, lubicie? Ja tak. Lubię, nawet bardzo. Dlatego znajdując ten przepis na swojską wersje tego tradycyjnego (też wypróbuje!), nie mogłam się oprzeć żeby dodać do niego czekolady. I wyszło mi coś naprawdę pysznego C;



Wiem, kolor nie odpowiada oryginałowi, ale to nic. Słodycz Milki zaklęta w kremowym, słonawym twarogu. Delikatny i rozpływający się w ustach. Nie za słodki, nie za słony. Idealny jeśli nie przepadacie za mocno przesłodzonymi kremami typu Nutella. Sprawdzi się zarówno na kanapkach, naleśnikach, gofrach jak i wyjadany bezpośrednio z miski :D 


Domowy ser z Milką a'la philadelphia

  • 140g domowego twarogu (możecie spróbować z kupnym,ale nie gwarantuje,że wyjdzie równie smaczny)
  • 10 tafelków mlecznej Milki (dodajcie ile zechcecie :D)
  • 7 łyżek śmietany kremówki
  • 1-2 łyżeczki masła
  • sól
  • opcjonalnie łyżeczka (lub więcej) kakao
Czekoladę rozpuścić z 3 łyżkami kremówki, ostudzić. Zblendować twaróg z pozostałą śmietaną. dodać czekoladę i masło. Posolić wedle uznania (ja dałam sporą szczyptę soli,dzięki temu smak był bardziej zbliżony do oryginału) i pomiksować jeszcze moment. Możecie też dodać kakao dla wzmocnienia koloru, ale nie jest to konieczne. (Na zdjęciu mój ser wydaje się dość jasny, ale w rzeczywistości jest ciemniejszy). Schłodzić (wtedy staję się jeszcze bardziej kremowy i ciemniejszy), jeśli nie spałaszujecie go od razu po zrobieniu :D



























              Tu widać taką bardziej rzeczywistą barwę :D

3 komentarze:

  1. piękny serek wyszedł :)) dostałam ostatnio taki w prezencie, ale domowy na pewno lepszy :)))
    Pozdrawiam,
    Olinka - Smakowy Raj

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do kremowego serka dodaję trochę nutelli i też jest pyszne :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane, każdy z nich działa na mnie motywująco ;)