środa, 10 kwietnia 2013

Lemon curd (bez masła)

Do zrobienia tego kremu przymierzałam się już od dłuższego czasu, ale skutecznie odstraszał mnie dodatek masła do którego mam szczerą awersje ;c Dlatego znalezienie tego przepisu stało się zbawienne nie tylko dla mnie, ale i dla cytryn, które powoli dostawały już odleżyn.


Generalnie rzecz biorąc w blogosferze roi się od przepisów na ten właśnie krem, ale co mi tam, też wstawie :D Zwłaszcza, że jest wyjątkowo smaczny, chociaż muszę przyznać, iż z początku zapach troszeczkę mnie odstraszył..

Lemon curd
  • sok i skórka z 3 cytryn
  • łyżeczka oliwy
  • 2 jajka
  • 2 żółtka
  • 200g cukru
  • łyżka mąki ziemniaczanej
  


Wszystkie składniki poza oliwą dokładnie wymieszać i zagotować. Po 2 min gotowania dodać oliwę i pogotować kolejne 2 min. Przechowywać w lodówce do tygodnia czasu. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze mile widziane, każdy z nich działa na mnie motywująco ;)