poniedziałek, 18 marca 2013

Kokosanki

Trochę przydługo leżąca otwarta paczka wiórek kokosowych aż prosiła się żeby ją w końcu zużyć, a białka zalegające w lodówce też przecież nie mogły się zmarnować. Zaowocowało to moimi pierwszymi kokosankami, które zniknęły w ciągu paru minut. Ja zdążyłam zjeść zaledwie 3, no ale co tam :D
Chrupka skorupka otulająca lekko lepkie wnętrze, do tego mleko i jestem w niebie ..

KOKOSANKI
[wyszło mi 21 ciastek]


  • 3 ubite białka
  • ok 170g wiórek kokosowych (opcjonalnie możemy podprażyć wiórki z łyżką miodu)
  • 3 łyżki cukry\stewii\demerary
  • 1,5 łyżeczki soku z cytryny

Do ubitych białek dodajemy resztę składników i delikatnie mieszamy. Wykładamy na lekko natłuszczoną formę i pieczemy ok 20 min w temp 150°C.   



 


Korzystałam z tego przepisu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze mile widziane, każdy z nich działa na mnie motywująco ;)